zaterdag 3 mei 2014

Groot probleem!!!

Zit ik dan op de bank, moet eigenlijk naar de wc toe maar dat is niet echt een optie. Er zit namelijk een enorme spin op het plafond. Normaal gesproken als ze in een hoekje zitten vind ik het al niks maar dan durf ik nog wel rond te lopen. Nu gaat dat me echt te ver (kijk weer omhoog). Op het moment zit de spin stil maar elke keer als ik even wegkijk verschuift hij weer een paar cm. De meest handige oplossing zou zijn om de stofzuiger te pakken. Maar daarvoor moet ik naar de hal en de spin zit net bij het stuk hal/woonkamer.
Ik denk dat ik maar gewoon hier blijf zitten totdat iemand me komt redden. Als het nou echt te lang duurt zal ik hoe sneu het ook klinkt toch even mijn moeder moeten bellen... Tijd voor gedragstherapie denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten