zaterdag 15 februari 2014

Uitstelgedrag?!

De boodschappen zijn binnen, de kattenbak is schoon. Het hele huis is opgeruimd. De was ligt netjes opgevouwen in de kast. Ik heb zowel een manicure als pedicure op mijzelf uitgevoerd en tussendoor ook nog even de tv-kast opgeruimd. Al met al een hele nuttige dag dus, beetje jammer alleen dat ik nou net niet ben toegekomen aan studeren. Je hoort het goed studeren. De reden dat ik vandaag in de eerste plaats vrij was en ook nog eens helemaal alleen thuis (vriendlief heb ik weggestuurd). En ja hoor door al die andere veel belangrijkere klusjes ben ik dus niet aan het studeren toegekomen. Balen dus. Gelukkig heb ik morgen nog een vrije dag. Nu ik daar aan denk, volgens mij mag de auto wel weer eens gewassen worden. En even langs oma gaan is ook helemaal geen slecht idee...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten