woensdag 15 januari 2014

Heerlijk zondagje...

Je kent het wel, zondagochtend 11 uur. Ik heb heerlijk uitgeslapen en zit op de bank met mijn lieve mooie roze laptopje. Helemaal klaar om lekker wat youtube filmjes te bekijken een beetje nu.nl af te struinen en natuurlijk wat mensen te stalken via facebook. Maar dan poef beeld zwart. Geen stroom meer, dat is raar. Vast vergeten de oplader in het stopcontact te steken. Ik kijk maar nee dat is het probleem niet. Dan blijft er eigenlijk maar 1 optie. Ik kijk naar het lampje van mijn adapter en ja hoor die is uit. STUK. De tweede in anderhalf jaar tijd. Vriendlief die best technisch is kijkt er nog even kritisch naar maar zijn oordeel is ook dat de adapter overleden is. Boos op alles schreeuw ik dat ik deze keer toch echt een nieuwe dell oplader wil en geen neppe zoals afgelopen keren. Ik neem plaats achter de computer van mijn vriend om eens even goed het internet af te struinen naar een nieuwe adapter. Eind van het liedje is dat ik toch weer een echte neppe besteld hebt voor het prachtige bedrag van 12 euro in plaats van 70... Vandaag is hij binnen gekomen en daarom zit ik nu weer heel blij op mijn mooie roze laptopje te typen. Eens kijken hoe lang deze blijft leven ;)
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten